2011. szeptember 30., péntek

"Őszi bőségtál" asztaldísz - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Gyöngyház fényű gömb mini kaspóba tűzőhabot tettem. A habba szép narancssárga habrózsákat, őszi levelet, bogyós ágat, gombát és gesztenyét szúrtam.
Igazi őszi hangulat: )
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mielőtt megvásárolnád, kérlek írj nekem, hogy a képen látható asztaldísz elérhető-e még.  
Másfajta színű kaspóval és habrózsával, igény szerint választott kiegészítőkkel is nagyon szívesen elkészítem.
Írj Nekem és mutatom a kínálatot!
Budapesten és környékén (10 km) személyes átvétel megoldható!
Három vagy több termék vásárlásakor Budapesten házhoz szállítást vállalok: )


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2011-10-18 07:26
. "Őszi bőségtál" asztaldísz - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Fontos